Ännu en gång blev jag förälskad, ännu en gång såg jag Twilight

När jag har läst bloggar förr och sett inlägg som:

"faaan, hade skrivit ett jättelångt inlägg och sen försvann det, ohhhh!!!!"
har jag tänkt ungefär amen, buhu, stackars dej, gick världen under nu eller?

Idag hade jag skrivit ett superinlägg och sen balla datorn ur och det försvann
och nu sitter jag här och tänker just:

"FAAAAAAN, jag som hade skrivit ett jättelångt och bra inlägg....nawww, stackars mej"

Så lätt var det alltså att kasta sten i glashus


I vilket fall, inlägget handla bland annat om att jag scanna in fel när jag var och handla på Coop,
skanna in satsumas som clementiner
big mistake

tack för den surkärring
och grattis till framtida kontroller

O va faan e satsumas?
de små gula är clememtiner och de stora gula är apelsiner
räcker inte det?

nej ,Satsumas är små och gula också men de är lite dyrare och har inga kärnor

ojojoj, ja ber om ursäkt att jag inte såg att det inte är några kärnor i dessa







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0