god jävla jul!

Om Sunes jul hade varit julkalendern varje år hade jag tittat på julkalendern
men nu är det dessvärre inte så
för varje år som går visas något nytt skit i rutan, och det blir bara sämre för varje år
därför gav jag upp tittandet när jag var kanske 9 år

efter att ha sett ett avsnitt av årets julkalender med barnen
(jobbet) förra veckan är det helt klart fastställt att det var ett bra beslut jag tog då, för cirka 15 år sedan
mycket klokt för en 9:åring

Juletider i Sverige ska ju se likadan ut, år in och år ut.....Kalle Anka kl 15, Tomtegröt efter julbordet, Advent, Lucia den 13/12 alldeles för tidigt i nyhetsmorgon, julsaker börjar säljas på Ikea i oktober osv

så WHY???? kan inte Sunes jul visas varje år? 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0