grymt tills dess att domen kommer

när jag satte mig för att skriva på tentan igårkväll märkte jag att det gick väldigt fort och möjligheten att jag skulle bli färdig till midnatt fanns inom räckhåll
Denna möjlighet - att lämna in en tenta en dag INNAN senast inlämning får ju knappast komma om intet
Så jag körde All in med tentaskrivande blandat med en sådär 10 avsnitt Paradise Hotel
och
23.40 tryckte jag sänd - och tentan var i cyberluften på väg mot domaren

5 veckor av utvärderingslära lägger vi bakom om oss (iaf tills domen om tentan kommer)

Efter detta stordåd kom ett enormt sug efter godis....så jag tog mig till godisskålen och insåg än en gång att farsan har en godissmak som är under all kritik


ärligt talat så tror jag att han har plockat en påse med Karamellkungens bottennapp
inte än en bit föll mig i smaken men suget var för stort så jag fick ta till en radikal åtgärd

jag åt helt enkelt upp den chockladtomte som skulle ha varit mitt enda julpynt hemma i min lägenhet



Så nu finns det bara lite färgglad folie kvar.......undra om Emma nöjer sig med det som pynt?

Natten till ära drömde jag att jag utvärderade allt från karamellskungens godisutbud till
paradise hotel konceptet.

hemsk natt



Kommentarer
Postat av: sambon

haha, jadå! jag nöjer mig... bättre än inget :) kom hem nuuu!

2010-12-10 @ 23:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0