jag kan inte bry mig mindre

för femte gången idag har jag hört toppnyheten:

- vintervädret orsakar inte bara olyckor - nu verkar det bli ont om julgranar till följd av vädret

KOM IGEN.....hugg en tall eller nåt om ni promt måste ha nåt som ni kan sätta upp era julgranskulor i, det känns inte som att det kommer bli en katastrof hur som helst

och sen....jag skiter i om Idol Jay och Idol Minnah har en affär eller är ihop eller vad det nu ryktas om att de är.

slutligen så skiter jag i om kronprinsesan tacka nej till vinet på nobelmiddagen eller om hennes mage innan middagen stod ut en centimeter
so what om de är med barn, eller inte med barn - man lär ju få reda på det tids nog ändå!


Nåt att bry sig om däremot är;)

- vad ha på sig ikväll?
- detta snöandet stör mitt hår, ska man våga sig på att ha mössa?
- hur ta sig till förfesten för att få så lite snö på sig som möjligt?
- är fortfarande inte helt kry.....inte bra!
- höga skor eller låga skor?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0