Leaving and will be back in a heartbeat

Lördagskvällen gick i tema dryckesspel

nåt kortspel vid namn hästkapplöpning kördes, Åsa fatta inget, Sara hatade spel och banga, Bobban satsa allt, jag var tydligen mobilnörd och Fia försökte febrilt förklara hur det gick till
när Jessica kom byttes det ut till det gamla vanliga hederliga vattenfallet - alla var med på banan, utom Sara igen då som bara HATAR spel
shi fick hon, för vem fick ändå i sig mest? HA!



Lämnade Linköping igår, bakis som få
bad till gud att tåget skulle gå när det skulle och att det faktsikt var tåg jag skulle få åka och inte nån jävla ersättningsbuss

till min stora glädje fick jag ett mess med insiderinfo om att det var planerat tåg på min sträcka......yesss! å kom gjorde tåget, lyxtåget till och med.....i tid dessutom!
men glädjen varade inte så länge....blev fast i nån håla som heter Berga i en timme vilket var sådär roligt
men nu är man back in Kalmar och en ny kurs väntar imorgon
verkar vara en riktigt intressant kurs och det känns som det verkligen behövdes med tanke på de två tråkkurser vi haft innan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0