Let´s twist again

Vad ska man säga?



Härliga vänner man har!



  



Förfest hos oss och sen utklädda och förfriskade tog vi oss till Harrys för att fortsätta röjandet
Kvällen var perfekt förutom det faktumet att jag hamnade mitt i ett slagsmål på slutklämmen av kvällen

Det kom ett gäng knuffandes och springandes imot oss och vi ska precis väja men jag hinner givetvis inte med så det slutar med att jag blir skallad och sen flyger som en vante och landar nån meter bort
uppfattar inte riktigt vad som händer men inser snabbt att jag måste upp på benen innan jag blir ihjältrampad

kommer upp och massa folk kommer och frågar hur det gick
är du yr?
har du ont?
mår du illa?
ja, sa ja....ja e ju full, svårt att avgöra om mina symtom är på grund av fyllan eller skallningen

Så här dagen efter har denna incident kommit o blivit en hahahahahah grej
det såg tydligen väldigt roligt ut
jag bjuder på det, fick trots allt bara en snygg bula i pannan
och det överlever jag

Mitt största bekymmer idag har snarare varit att Kalmar stad har varit utan vatten
vatten känns lite som prio 1 under bakisdagar
dusch, toabesök och drickande
Vad göra?

Vi var på Hansa City och julklappshoppa.....och insåg snabbt att tänk om vi måste göra nummer 2 idag, vilket vi säkert måste, vafan how to do?
Emmas förslag var att ta en stor dunk med vatten och spola ner det med
Man kan ju fråga sig var hon hade tänkt att få dunken med vatten ifrån när det inte finns något vatten?




för övrigt....twisterplanen gjorde succé - jag har till och med sträckt baksidan av låret till följd av detta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0