om igår, och idag och nu har visst klockan slagit imorgon

Med tanke på vad mitt tålamod idag har fått erfara var det en jävla tur att gårdagskvällen spenderades med att slappa, slappa, öppna julklappar, slappa, öppna julklappar, slappa

Firade som sagt jul med Morsan, Mats, Sofie och Daniel - allesammans förutom syster givetvis, som är enormt saknad, speciellt nu i juletider


Hur som helst så intog jag och Kattis våra favoritplaster ganska snabbt
framför brasan
jag i den enorma sittpuffen och Kattis i sin skokartong
förstår inte hur man kan välja kartongen före puffen men den är alltid ledig och det är jag tacksam över
i vilket fall tror jag ingen utav oss lämnade platsen så länge det inte var en ABSOLUT nödvändighet

Detta var alltså gårdagen

denna dag däremot gick alltså i tema tålamodsprövning
och denna prövning utfördes på jobbet

idag var en sån där dag då alla på jobbet var i sitt esse
inga detaljer men hörselkåperna fick tas fram då och då för att vila öronen
och när klockan slog 21.00 och jag slutade för kvällen kunde jag inte göra annat än mima "hallelujah" i smyg







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0