Så kan det tydligen gå

Fast nae, det där gick ju inte som man tänkt sig

Skulle ju ha en pluggdag idag
istället ligger man här och har en jävla bakisdag

Hur gick det så fel?

Skulle ta ett glas vin med Åsa efter jobbet och sedan gå och möta upp Martin och Erik för ett glas nummer två
de två herrarna hade dåligt inflytande på min planerade tidiga och anständiga kväll

De vart fylla och häng på Platens
som pricken över i:t avslutades natten med bakismatlagning i Eriks kök
Erik lagade, vi blev bjudna
tack, tack
tack för härligt häng
tack men nej tack till medföljande bakishet





Trots min trötthet idag tog jag mig för att träffa Erika och hennes nykläckta bebis en sväng
För ett par timmar försvann allt......med den lille krabaten i knät kan inget annat ske
ohhhhh......så söt!
han började med att lägga av en spya i och för sig
tur att det var av den mindre sorten med tanke på min, för stunden, latenta bakishet




Jag saknar Kalmar och mina goingar men de är allt bra underbart att vara hemma i Linkan
JAG ÄLSKAR'T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0