what a mess - men, faaan underbar kväll igår!

åh, vad trött jag är, hemtenta start imorn....hur ska den gå, hinner jag om jag börjar på tisdag ist för imorn?, julkappar ja, fira jul med mamma nästa vecka,
tentaboken kommer på tisdag, en taggatrå en taggatrå en taggatrå e en trå me taggar på, skärp dej - tvättstugan väntar, ohhhhhh- shit så bakis, undra vad man ska klä ut sig till på maskeraden, på tal om kläder - fira farsan med släkten på lördag, Wallamans sallonger - vad ha på sig? ahhhh, måste packa inför hemresa, en taggatrå en taggatrå, för faan - måste boka tågbiljetter, måste sova, på tal om sova, byta lakan va de ja, 25:års kalas bjudningar dimper ner i brevlådan- börjar jag bli gammal? Gammal ja, Erika har ju kläckt ut en unge - måste ringa, ringa ja, min skärm på mobilen är spräckt -måste gå till telenor.....OHHHH VAD JA E BAKIS. OHHHH, vad mycket det snurrar i huvudet just nu
ett avsnitt solsidan kanske skulle va något? oh sol, kan jag få en resa till Zanzibar? Zanzibar, visst låter det underbart, bokstäverna rullar fint i munnen, fasen vad ja e sugen på nåt gott


dagens häng, 09.00



efter detta tog vi oss med tunga steg bort till MAX och käka

idag e bakfyllan som den kalla glassen i brainfreeze

idag Cissi, är det okej att säga;
"nu gott folk, går vi inte utanför dörren något mer idag"





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0