är medlem i den "något sega klubben"


kan snart säga hejdå till det lilla ljus jag förut fick in i rummet


annars så ligger ett halsont och smyger, mitt huvud dunkar och en orkeslös känsla sprider sig i kroppen

inte bli sjuk nu, det är allt utom lägligt

Imorgon bär det av mot Linköping - syrran har kommit hem från resan och styr snart kosingen mot ytterliggare en säsong i Åre, så hem för att hänga lite med henne innan hennes flytt
att jag råkar ha hemtentavecka var väldigt lägligt.....eller olägligt - det beror på hur man väljer att se på saken
svårt att göra hemtenta hemma - så mycket annat som lockar, vänner man vill träffa
MEN DET SKA VÄL GÅ VÄGEN, trots allt

men innan Linköping blir det ett dygn på Öland för att ha hand om barnen
kommer tillbaka till stationen i Kalmar 12.40 imorgon, 13.00 går tåget till Linköping och 17.30 ska släktes mötas upp för en kväll med Wallmans sallonger

detta betyder att jag har varken råd eller tid med massa snökaos förseningar och komplikationer för då går min plan i stöpet, dessutom måste jag packa väska och bestämma klädsel för morgondagen nu vilket jag inte är på humör för
I- landsproblem kan man tycka men låt det då vara det

jag lovar att jag inte är såhär hysterisk - mest för att jag är för orkeslös för att kunna få ett sådant utbrott



http://www.youtube.com/watch?v=64B64kH4fW8&playnext=1&list=PLAD04FCC88138F5FC&index=59



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0