Micke: ********* och ********* eller som man säger, alias "gruppen"

Då var man hemma i Linköping

Kvällen på Wallmans Sallonger var galen....sjukt roligt!

Vi var rörande överens om att pappas 60-års firandevar det bästa vi nånsin varit på (visserligen hade vi yngre inte så mycket att jämföra med då det var det första 60-års firande vi varit på, men ändå)


med tanke på att jag var sjuk och att jag har en tenta att skriva började jag dricka julmust kvällen till ära
men insåg snabbt att det varken var kul eller gott
så bytte strategi och mår som jag förtjänar idag
hela släktskapet/sällskapet körde all in och generationerna flöts samman till ett enda stort gäng
det buggades, breakdansades, valsades, sjöngs, skreks, dracks, tvistades, dansades på stolarna  - "gamlingarna" gjorde succé, hela vårt sällskap gjorde succé;)

folk kom fram och frågade vad vi hade för relation i sällskapet, kunde man verkligen ha så befriande roligt tillsammans med morsor, farser, fastrar o "ungdomar"?....haha;)

  

denna dag till ära blir det slapphäng och ikväll blire raj rajfirande (igen) fast idag för Micke, dock blire jävligt lungt

dagens inköp och intag
clementiner, cola, halstabletter och panodil

cyklade bort till centrum för att köpa panodil och halstabletter - gjorde givetvis det misstaget som man ABSOLUT inte bör göra i ett söndagsmorgontillstånd

GLÖMMA LEGGET

så fick cykla två vändor till affären, för inte kunde man lita på att jag var över 18 och borde kunna få köpa halstabletter utan legg

man kan bli förbannad för mindre




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0