What´s on my mind?

att fundera på:

* Föreläsare har oftast ett favoritord/uttryck som används flitigt i alla sammanhang - har du väl börjat lägga märke till ordet/uttrycket är det lönlöst att försöka sig på att INTE störa sig på det

Ranta - "på basis av"
Jesper - "i det avssendet"
H. M -  "hörrni"

* Visst är det så att 50:öringar inte går att betala med längre? Isf, varför har jag fått tillbaka 50:öringar när jag handlat, va fan ska jag med dom till?

* Det görs flitig reklam om denna något annorlunda dejtingsajt ( http://www.victoriamilan.se/ ) - hur sjukt är det inte?

* Praktiska moden som man borde införa igen - öronmuffar och magväska. Inte de hetaste accessoarena men faan så smidigt

* Det mest otippade som hänt detta år är att jag har skaffat blogg, något som är emot alla mina principer

* Att jag varken borde fundera på detta eller skriva en fundera på lista - borde skriva tenta -  det i sig är iof något att fundera över, så jag fortsätter i tema "att fundera över"

* Jag erkänner att det inte är ren otur att jag sitter och är sjuk på tentaveckan - det är snarare så att jag helt och hållet får skylla mig själv. Jag bäddade för detta då dagarna i slutet av förra veckan bestod av alldeles för lite sömn, sjuka barn, jobb, tentaångest, fylla, kyla och så vidare.

ja, det var nog alles för idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0