When we put our hopes



Inte en enda gång har ett adventsljus tänts denna jul
så paff jag blev när gänget samlades hos Sanna för "avslutningsfika" och jag fick se att fyra ljus var tända i adventsljusstaken



 Var tog första, andra och tredje advent vägen?
Jag har då inte hängt med!

När jag igår frågade Elin (4 år), om när julafton var så sa hon på fredag, om två månader

i tanken kan jag hålla med om att det känns som så, inte faan kan julafton vara nu på fredag? På fredag om två månader känns mer rimligt





Hur som, sista föreläsningen är imorgon sen tar jag (förhoppningsvis) tåget hem till Linköping

Julbord på Storan väntar direkt när jag går av tåget.....(så snälla SJ, kom i tid och krångla inte) för här ska det ätas julbord!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0