All I want is you and you and you

Sanna ringde i fredags och ville ha ett gott råd....eller egentligen ville hon nog bara att jag skulle komma på något som rättfärdigade hennes planer

Hennes plan var att vara helledig i helgen
Jag lyckades med uppdraget och detta blev tacken




i och med att jag lever som jag lär slog jag även slag i saken själv

Emma e i hemstaden så jag har levt loppan i vår lägenhet, alldeles själv, hela helgen;)

För att håva in lite vuxenpoäng så kryddades helgen med lite julfeeling samt salongsfylla istället för plakatfylla

Lussebak med brudarna och julmarknad på slottet....inte dåligt va?
Att det sedan snöade i alla vädersträck och 24/7 hela helgen gjorde oxå sitt för julkänslan
Vi ska bara hugga en gran sen är julen klirrad

 


Ps. Vår hustomte har åkt på semster....NU??? när man behöver han som mest, eller jag har nu insett att jag behöver han. Vem ska nu skotta vår trapp, ingång?
Slog mig precis fördärvad då jag åkte på arslet efter missat några trappsteg som var gömda under en halv meter snö. Ds



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0