det är inte lätt att sriva när inte alla bostäver på tangentbordet funar....

Monday morning came too soon
is entering my forgotten room
Diguised as the morning sun
and I should be on the run
But I’m here
Monday morning
Caught me by surprise
Covering up my weary eyes

detta är verkligheten men jag vill bara stanna var under mitt varma täcke
mina ord är fortfarane på villovägar - inget bra när man ska skriva hemtenta
ngt annat som också är borta, eller typ, det är mitt K på tangentbordet
man måste trycka som en idiot för att det ska fastna på skärmen
det är inget vidare när man ska skriva en flytande text...

en promenad nu och när jag kommer tillbaka har jag ett fungerande K, öppna ögon och ett sprudlande engemang för pluggandet
Ok?
Ja!

( Längs Kalmarsundsparken - nya favvopromenixen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0