detta är min grej

ska dra till med en gissning när jag kan tänkas kunna somna inatt....är som bekant duktig på att vända på dygnet

eller jag behöver inte ens vända på dygnet - mitt dygn är fel i startläget
jag har som svårast att somna på natten
jag har som lättast att sova på morgonen men är dock lättväckt
lättast har jag att somna på eftermiddagen, skönast är det att sova på eftermiddagen, inget väcker mig på eftermiddagen

så ska jag lyckas somna i rimlig tid på natten för att inte somna i böckerna på eftermiddagen så måste jag vända dygnet  - inte vända tillbaka det

jag lägger iallafall in en insats och chansar på att jag somnar ca 03.00

imorn börjar jag 09.00
det är seminarium imorn och då är det inte läge att slumra
dock tror jag att det är lugnt
får tillbaka föregående kurs tenta imorn
alltid jobbigt att få tillbaka tentor

TAPPERT FÖRSÖK TILL ATT FÅ FASON PÅ MIN FELAKTIGA DYGNSRYTM FÅR BLI ETT "NÄR JAG BLI STOR" PROJEKT

Som det är just nu så kräver inte mitt liv att jag har en "korrekt" dygnsrytm - svårt att motivera sig till att ändra på det då

så jag forstätter med tanken om att jag är en person som inte behöver så mycket sömn och den sömn jag behöver kan jag uträtta närsom
och lite trötthet har inget dött av

tro mig jag har lyckats med somna stående - i vuxna dar
då är man trött - det erkänner till och med jag

nu blire film


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0