du vet att du kommit fel om;

tillåt mig att presentera dagens spinningpass - puls/distans

Introlåten är "She Bang"
Musiken är alldeles för låg.....
specielllt när ledaren blir så andfådd att hennes flås överröstar musiken
Medel maxpulsen ligger ca 30 slag under din egen....
vilket borde innebära att medelålderna är ca 55
Ledaren flinar och blundar medan hon mimar med i låtarna...ser sådär lagom nördig ut
Alla har svettband under luggen
Ledaren har cykeln inställd så att knäna nästan nuddar styret......ser alltså ut som 55-åring på en 5-årings cykel
Ledarens peptalk är att föreställa sig Kalmars landsväg framför oss, att vi kör förbi kohagar och majsfält och allt är jättevackert
Ledorden är vi ska ta oss till Emmaboda och hem igen

Kyss mig i arslet - She Bang och kohagar är ingen inspiration för mig när jag ska sitta o svettas på en cykel som står still i 90 min
Jag vill ha hets och föreställningar om etapper i Tour de France inte fredagsmys ut till landet


tillåt mig sedan att dela med mig av dagens.....ja, inte vet ja men här kommer det 

ni vet, när man ska förklara någon händelse/sak använder man sig oftast utav samma generella namn
typ, Kalle.....ett typiskt exempel

Idag när jag skulle ringa och klaga på ett företag som slarvat bort min beställning bad damen i luren mig att uppge min mailadress

jag började;  maria_ och efter det kommer ett H
damen i andra änden frågar då:

- H som i Hubert menar du?

hmmmm.......Hubert? Var det hennes bästa namn på H?









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0