så här glad är jag, trots nitlott

så här glad är jag nu....


eller här kanske man såg mest creepy ut men en glad creepy person isf
för nu sätter jag mig på tåget till Götet!
halva mitt crew har flytt dit, varför då kan man undra när en stad som Kalmar finns;)
iaf, halva crewet har vi alltså redan bosatta i Götet, andra halvan kommer dit samtidigt som jag

en hel helg med alla, de ska bli grymt kul


trodde att jag skulle komma och överraska dem med att ha vunnit en miljon men det får bli en annan gång
skrapade triss igår för första gången på väldigt länge
anledningen till det var då inte att jag själv köpt en

utan hör o häpna:
en dam hade köpt en trisslott och sedan sagt till tjejen i kassan att ge den till någon som behöver den
när sedan jag kom fram i kassan blev jag tjejen som skulle behöva en trisslott
detta med motivering
- du e ju student ( jag känner hon som satt i kassan därav att hon vet att ja e student, går alltså inte runt med studentoverall eller dylikt)
tur att det var en motivering som löd "du är student", hade vart träligt om motiveringen hade varit du ser ut att behöva en

iallafall

en får buge o tacke







Kommentarer
Postat av: Sambolajnen

jag skulle vilja ha upp videon som gjordes vid samma tillfälle som kortet :) hoho! känns skönt att ha dig i götet på något sätt. puss!

2010-11-05 @ 17:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0