jag vet att jag måste ta steget ur vår sista dans

nej vet ni vad, ruskväder och mys i all ära men två dagar med skitväder räcker sen tar ruskväderaktiviteterna slut eller vädret bidrar inte till mys iallafall

gårdagens outfit...


......behöver bli utbytt


till något i denna stil


eller denna...



jaaa....se så, fixa till det nu, inget slaskväder va det!

Hängde hos Frida och David igår, Emma och jag trodde oss dra vinstlotten när vi dagen innan förselog att vi skulle ha "hänget" hos dom och inte hos oss
HA, SHI fick vi!
Vilken nitlott
igårkväll gjorde man det bäst om man inte gick utanför dörren
det var storm och piskande regn som hette duga
dunjackan på och så även luvan
farligt det där, att ha på sig luvan
lönlöst att försöka kolla åt höger eller vänster, det enda du ser är innsidan av luvan vilket är föga till hjälp vid en korsning
så med andra ord
cykelfärden fick bli lite utav en chansning, men vi kom så småningom fram

som slickade råttor, som sura disktrasor och med ett något smalt leende entrade vi Oxhagen, första kommentaren som slängs i ansiktet är;
Hur är vädret idag?

käften, säger jag bara

bara därför ska jag idag trotsa skitvädret, sätta på mig skinnjackan och conversen och skutta ner till stan i min lätta outfit
för att sedan möta upp Cissi och Calle för fika på kullzenska











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0