halva terminen har redan gått - nu är även halva terminen avklarad på pappret


gårdagens gissning på insomningsklockslag stämde ganska bra
däremot blev jag ofrivilligt väckt av att telefonen ringde vid 07.50, 20 minuter innan alarmet skulle ljuda
bakläxa till att ringa och väcka folk på morgonen - särskilt en sådan som jag och särskilt då det ringer vid den tiden så att man inte hinner somna om innan den verkliga väckningssignalen går igång

Men vad gör det, förra kursens tenta delades idag och jag klarade mig, mitt sätt att skriva föll tydligen läraren i smaken och ett vg kladdades dit, jag tackar för det.
Man vet aldrig hur olika lärare bedömmer hemtentor
IALLAFALL
jag förlåter ringandet på morgonen och är nu på ett strålande humör


Ska snart sticka och träna - ska köra skiten ur mig själv så jag är riktigt slut och hungrig inför mysfikan med gänget ikväll. Både ett taktiskt och smart drag om jag får säga det själv.

High five idag igen förutom det faktum att det forfarande snöar i alla riktningar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0