too much of a good thing can be wonderful

oh herregud
vilken galen helg

precis hemkommen och är helt körd i botten
givetvis var det ett smartskaft som behagade dra i nödbromsen på tåget på väg hem, detta resulterade i en timmes försenad ankomst till Kalmar.
inte nog med att jag vart sen så gjorde nödbroms incidenten att min redan onda nacke fick sig ytterliggare  en omgång stryk
första omgången fick den sig under gladiator fem-kampen

jag sprang hem i en alldeles för tunn jacka, nacken på sne, hungrig som faan, trött som få och sist men inte minst så in åt da ******* kissnödig i och med att det var problem med toaletterna på tåget
men nu e jag hemma, tömt blåsan, ligger invirad i en varm filt, mätt i magen, kollar på Ensam mamma söker på tv:3 play och tänker tillbaka på en otroligt lyckad helg

nu blire bildbomb.....för det går inte med ord beskriva denna svettiga, grymma, roliga, galna, mörbultande, blåslagna femkamp




 den ovan åt höger är whiplash incidenten......
att springa allt vad man kan samtidigt som du e fastspänd i ett gummiband, dock att som Felicia föreslog bara släppa taget och flyga bakåt var ingen bra idé

som en katapult flög man iväg, rullade på huvudet på en och två gånger





ny facebook profilbild kanske?




Sjukt lyckat överraskningspresent till vår allas Malm ♥



Medaljutdelning o hela middevippen vart de....
till min stora besvikelse vann jag inte, det vart till och med så pass att jag tillsammans med Sara kom fyra (sist)
jag tror dock att de räknat poängen fel

inte nog med att man fick skämmas för en sistaplats
 medaljen man fick var dekorerat med stort, fett, rött kryss
de andra fick en 1, 2 eller 3 stående på sin
Sara och jag fick ett kryss
känns ju sådär

jag håva iaf in några cider, bättre pepp inför kvällen än en snygg medalj

för kvällen gick helt klart i tema PEPP




















♥så otroligt roligt att träffa alla de mina igen♥


för övrigt årets mest onödiga helgdag - alla helgona
vem tänker på att det är en röd dag?
vem tänker på att systemet inte e öppet då?

mitt förslag:
ska de nu vara en helgdag - ta de samtidigt som Halloween så är iaf kopplingen lite lättare
 tycker jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0