inte min grej

HUALIGEN

VILKET VÄDER

brukar inte vara rädd när jag är ute och åker i trafiken men idag var jag fasen det
att åka buss på Ölandsbron i detta väder är inte att rekommendera


vädret är en sak, inget man kan göra något åt
men däremot skötseln av snöröjning
 och just den är praktiskt taget obefintlig här i Kalmar

de har så pass mycket kunskap att de vet att det är det vita på backen de ska ta bort men där slutar dessvärre deras kunnande

hur som så kom jag över bron och kunde hämta barnen när jag skulle
dock fick jag oroa mig hela kvällen om jag skulle lyckas ta mig över bron tillbaka till Kalmar igen senare på kvällen
igårkväll stängde de av bron när det mättes 33 s/m

tack, nej tack till att befinna mig där då

Som tur är sitter jag i skrivande stund hemma i soffan.....så  jag kom över bron även på hemvägen

high five!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0