verkligen värt att tänka på, svårt att genomföra dock + lite aha!

Skulle de inte va nåt,  att få leva livet baklänges?

 Man skulle börja med att dö och få det överstökat.
Sen vaknar man upp på ett ålderdomshem och får det bättre och bättre för varje dag.
  Man får sin pension. Man blir så småningom för pigg för att vara kvar på ålderdomshemmet. 
Ut i arbetslivet och på sin första arbetsdag får man en guldklocka.
Sen arbetar man i 40 år, tills man är ung nog att dra sig tillbaka från arbetsmarknaden.
Man dricker och festar och förbereder sig på att ta det lugnt.
Sen blir det dags för  grundskolan, man blir ett barn, leker, har inga förpliktelser tills dess att man tillslut blir en baby.
De sista 9 månaderna tillbringar man flytande runt i ett lyckorus. Där finns det centralvärme, roomservice m.m... och till sist försvinner man från denna värld i en orgasm

inte så dumt va?

för övrigt

- jag har satt rekord i att skriva hemtenta på kortast tid
- jag ska sluta äta knäckebröd framför datorn då det resulterar i tröga tangenter
- jag ska sluta svära så mycket - kom på det efter att ha läst gårdagens inlägg
- jag ska sluta säga VA? trots att jag nog hörde
- jag ska aldrig mer ställa in dryck i burkversion i frysen när jag är tankspridd

- vi ska nu se Sex and the city 2




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0