Vi kör med Persbrandt

I Need A Break
Ibland kan faktiskt too much of a good thing bli för mycket och inte bara wonderful
De senaste veckorna har dagarna varit uppbokade ner till minsta minut

jag har knappt varit hemma - jobbat, flängt runt om i Riket, styrt och ställt
de mesta har bara varit roliga, mysiga,trevliga, underbara saker
MEN
ibland vill man bara ha lite "tråkig" vardag

Så denna helg ska vi viga till tråkig Svensson vardag och DET SKA BLI SÅ JÄVLA SKÖNT

Ikväll inleder vi med Idol och sen går vi över på den nya Beck filmen som vi nyss varit och hyrt - kan inte bli mer Svensson än så
And I like it

Nu saknar vi bara Emelie sen kör Svenssons igång

Imorgon ska det pluggas - det har helt klart varit en bristvara på senaste, i samband med plugget ska det laddas och peppas inför kvällens biljardmatch - mycket prestige inblandat där





Kommentarer
Postat av: Emelie

And I made it through the rain! hoppas att energin som jag förde med mig även försvann med mig när jag stack till jobbet hehe

2010-11-13 @ 21:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0