att efterlysa sin roomie.

Nej, nu börjar det verkligen märkas att det saknas någon i denna lägenhet.
Emma, I miss you like a toka så se till o komma hem nu.
De e ingen som fattar alla mina skämt längre...
skulle göra en egen "gladfilm" vinjett på gitarren, ingen fatta.
Gjorde minen, "ja e sugen" härmningen,  himla med ögonen, kolla bort o du vet allt det där, ingen fatta.

Ja tror du fattar min poäng.
Dessutom ska de tydligen spelas bowling ikväll o de hade kännts bättre om du va här för då hade ja inte vart sämst. För de hade du vart;)


(För att vi görs så bra på bild.)


Anledningar till att komma hem nu;

* Jag har diskat.
* Diskat besticken extra noga så handtagen inte är sådär kladdiga som du hatar.
* Bernt har frågat efter dej.
* Vi har fått en ny torktumlare.
* Dina blommor börjar vissna.
* Känns konstigt att sitta på fel sida av soffan.
* Så jag har insett att det helt enkelt är så att divansidan är din.
* Det har flyttat in en snygging i porten mitt imot.
* Det börjar växa spindelnät vid ditt fönster.
* Upptäckte det när jag vattna din blomma, tog bort det men det finns  nog en risk att djuret flyttar tillbaka.
* Det finns kladdkaka.
* Jag har massa skämt på andras bekostnad att dela med mig med.
* Ditt äpple i kylen börjar bli dåligt.
* Du har fått ett brev - rabatt på Yves Roscher
* Vi har fått en ny utelampa (den förra var tydligen trasig, Bernt berätta stolt att han ordnat en ny till oss).

Detta borde väl göra susen.

Känner du inte att det är bäst att komma hem?


LOVE YOU my friend!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0