en befriande början på dagen, frågan är hur befriande slutet av dagen kommer att bli......

igår tänkte jag

imorgon SKA jag vara frisk
imorgon SKA jag gå upp innan 9 och då känna mig utvilad och FRISK

imorse vaknade jag innan 9
jag gick ut på en promenad och sög in den friska luften från "havet", njöt av musiken i öronen och strosade fram längs med stranden
och kände mig faktiskt frisk.....eller iallafall friskare


Detta firar vi ikväll med afterwork eller afterschool blir det ju.
För och vara ärlig är nog afterledig den rätta benämningen.

 Har för övrigt förträngt en liten bagatell.....men blev precis påmind om den
 därför drar jag nu ett djupt andetag och håller andan tills det att resultaten på tentan kommer ut på nätet, när de kommer så släpper jag andan och antingen skriker eller skriker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0