go for it!

snart dags för veckans bästa pass
spinning puls

var du inte på fredagshumör innan så är du defintivt det när du går därifrån

Om det inte hade varit för att man känts sig en aning malplacerad med träningskläder och den svettiga looken på dansgolvet så hade jag fasen gått direkt till Harrys och startat röjarkvällen.

Nu får det istället bli en bli en paus med lite fix och bestyr innan jag drar mig bort för att möta upp gänget för After Work på Olearys.

men om, bara om, det mot förmodan skulle vara spoorttema någon gång på Harrys så
lovar jag att ta mina spinningskor under armen och gå direkt till baren på Harrys.
Hell, I would be the first one there.


* Just när det gäller källan "Harrys" så behöver det just inta vara det stället, det är bara att Kalmars uteliv är en aning begränsat till just typ bara Harrys eller Byttan. iaf åtta månader om året.
Så, nu fick jag in en liten pik i inälgget oxå.
Fint.


Ha de då Nils.
Ha de.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0