jag har två hemligheter

1.

Det sämsta programmet med de sämsta skådespelarna och den sämsta handlingen
är...
Våra bästa år

Men i smyg tar jag varje chans jag får att titta på det.......
- Jag och Jennie började vår skolkdebut omkring sjunde klass för att kunna vara hemma och se Våra bästa år.
- Jag vart helt bestört när jag flytta hem från Norge och insåg att de nu bara sände programmet 1 gång om dagen.
- Jag var den första att bli besviken när de bytte ut lilla Belle till tonårs Belle
- Jag var den första som slog näven i bordet när snyggShawn plötsligt byttes ut
- Men när jag insåg att att de bytte upp sig till en snyggsnyggShawn förlät jag regissören.

Men officielt är givetvis Våra bästa år ett skämt, ett hån mot tv-världen.

2.
Hans - Göran



Han den där i mitten - Hans Göran.
Dejtar i Filip och Fredriks program "Lite Sällskap"

Hans-Göran är min favorit.
* Hållningen - måste jag säga mer?
* Ögonbrynsticksen - flirtar 24/7
* Dialekten
* Kör all in
* Hans kramar - ut med baken och slänger sig runt sin kvinna.

Vilken karl! Hoppas han får sin norska, de skulle han vara värd.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0