This just made my day!

Tack för den!

ett tre år gammalt ärr på halsen ( som jag drog på mig på vår galna asien/australien resa) som mer liknar ett sugmärke från en dvärghamster ansåg försäkringsbolaget
vara;

med den ringa åldern den försäkrade har och ärrets placering in ansiktet bedömer vi hur vanprydande ärret är.
I ditt fall bedömmer vi ärret som FRAMTRÄDANDE!

hahaha...






Som sagt, tack för den. I dubbel bemärkelse. Framträdande? Kom igen? Tack för den. Men okej
jag tar gärna imot pengarna. Så tack för det.


( får la ta o tacka ida som föreslog att jag skulle anmäla ärret efter att hon fått
ut pengar på sitt cykelfylle ärr från förra sommarn)
Så hög 5 till Ida för det. Både till din enorma klantighet och för tipset!
Saknar dej för övrigt!

Så för att knyta ihop säcken...
This just made my day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0