so it goes

det som "happnade" var väntat...
de vart Harrys och Volym
de vart vin och dans i goda vänners sällskap
det var ett och annat stolpskott som sjöng karaoke
men jag höll mig på mattan och kan med det hålla mig till planerna för dagen
en person som borde haft det lite svårt att hålla sig till dagens planer är........eller inga namn nämda men personen vann i vilket fall skönast på dansgolvet och fullast på stället ;) Älskar personer som bjuder på sig själva, medvetet eller omedvetet....i detta fall var det nog mest omedvetet!





Nu är jag iallafall sjukt trött.....bäst är väl kanske det?
För ikväll blir det Robinssonstittar häng i Funkabo, och jag är ingen dunder fan av programmet direkt men sänker min "bra programstandard "ganska så snabbt när jag är trött.

Så som sagt ikväll blire; (som "robinsson gurkan", hade sagt)
fucking Robinsson, och jag tänker inte äta någon fucking koko.
ytterliggare ett stolpskott.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0