ja älskar´t. i love it. ja hatar´t. i hate it. det är det som gör det fantastiskt roande.

Vilker dygn de vart.......


dygnets gå vilse
-
vi ska gå på promenad omkring Ölandsbron men går fel och missar bron. Hur det var möjligt har vi ännu inte kunna lista ut

dygnets förfest



dygnets dåligaste förlorare
-
Emma, tydligen




dygnets mest avslöjande kommentar
-
jag är inte så tror som du full att jag är

dygnets faanskap
- glödande cigarett i ögat

dygnets besök
-  dygnets faanskap resulterar i ett besök på akuten 02.00

dygnets mest väntade besök
- sjukhuset igen, vaknar dagen efter och ögat är givetvis inte bättre. Så bara att pallra sig upp och gå dit igen som man lovat.

dygnets utskällning
- Malin blir galen på tjejen i receptionen på akuten för att det tar så lång tid. Gormar plötsligt att vad är detta? Hur länge ska man behöva vänta? (vi har då suttit och väntat i ca 2 min).

dygnets hjälteinstats
- en förvirrad dam med morgontofflorna på traskade in på pizzerian och söker en ingång. Har helt klart inte alla hästar i stallet. Vi tar damen under armen och följer henne till närmaste "hem". Som tur är till och med rätt "hem".

dygnets felsägning
- Nu har mitt illagående mått över

dygnets va faan?
- cykeln borta

dygnets aha
- cykeln står ju kvar i stan, tog ju taxi till akuten

dygnets vänner
-
mina vänner

dygnets oväntade
-
har plötsligt en stämd gitarr

dygnets aldrig mer igen
-
vara så här aktiv dagen efter

dygnets fråga
- men gumman, gråter du?

dygnets svar
- nej, nej, har bara fått en cigg i ögat

dygnets dygn
-
detta dygn

mina tårar rinner som aldrig förr och huvudet sprängs snart men å andra sidan skrattar jag mest hela tiden så vad finns det att klaga på?

de skulle väl vara det faktum att bakis tv- tablån endast har bestått av trav då boxen inte funkar.
men just nu är det ändå mitt minsta problem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0