highfives och andnöd och helg

phjuuuu med en suck


Jag fick släppa mitt djupa andetag utan att skrika av varken glädje eller helvete.
Administrationen för tentaresultat blev överbelastade med arbete så alla betyg hanns inte med att skrivas in.
Att gå hela helgen och hålla andan kändes både överambitöst och rent ut sagt omöjligt, så jag andades ut
och förbereder mig för att ta ett nytt djupt andetag på måndagmorgon.
För nuet lämnar jag tanken på tentaresultat och allt vad det innebär på ett packat Olearys, på samma ställe där jag lämnade det för tre veckor sedan då jag skickade in tentan.
Hoppas resultatet gror till sig bland goa, glaá och fulla människor på Olearys och blir till något riktigt bra.
Det väljer jag att tro på.


Men dagen gav ändå med sig ett skrik, ett skrik av GÖTT DÅ!
Skatteåterbäringen från Norge damp ner i brevlådan, det känns jäkligt fiffigt att fortfarande kunna håva in pengar för ett arbete jag gjorde för 1,5 år sedan.

Så idag:
 one big high five till grannlandet Norge



och en big high five till mig själv för att jag har jobbat så flitigt i Norge under åren







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0