Congratz till världens bästa farsa!


helgen - mmmm......

hälsa på morsan o Mats hemma i Åby


träffa Sofie och kolla på hennes nya superfina lägenhet i Norrköping

pluggade INGET

allvar, mys, skratt, mys,mys,mys, skratt, mys,mys,mys, skratt, mys,mys, allvar

träffa helt otippat halva Knutssons - år sen sist!

förfest hos Sara


ågatan style, packat med folk som vanligt, packad som vanligt

Hitta en ölflaska på Saras balkong, konstaterades att den stått där sen förra året....nostalgikänsla


vi ses 2011.....hmm, shit va tiden går fort, snart jul och man kan faktiskt yttra detta uttryck nu:(

mys, mys, mys, mys, mys

frukost på sängen, eller nej, 2 panodil och ett glas resorb och c-vitamin räckt till en i handen direkt när man kommer innnaför dörren, en glasklar pik, hur som helst precis vad jag behövde.

firar farsan som fyllde 60 år


åt bara mat man bara kan göra i ugn, snart i Kalmar igen o då  är man åter ugnslös

pappas present blev succé


sist men inte minst, plankstek på Hamlet

och sen vart det dags att hoppa på leksakståget till Kalmar igen.....det var fortfarande sig likt.
Hamna bredvid en barnfamilj där båda barnen skrek ikapp och ett fjortispar som bara skulle fnissa eller hångla, för att toppa det hela tjöt varningssignalerna oftare än någonsin. Bakis var man oxå och batterierna i mp3:n tog slut.
Anser, att jag med all rätt fick vara lite bitter för stunden.

Men nu är jag back in Kalmar, saknar "hemma" lite redan!
Speciellt när jag tänker på det faktumet att jag nu efter fyra dagars "tog mig friheten att vara ledig" ledighet har tre dagar av isolering att vänta. Tre dagar hemtenta skrivande.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0