Hem ljuva hem!

Idag fick vi ut den hemtenta som ska vara inlämnad nästa vecka

detta firas med 4 dagar ledigt och en helhelg i

LINKÖPING!!!!!

Första hemgången sedan terminstarten.....ska bli underbart att träffa alla.
en hel helg fylld med vänner, familj, kärlek, fest och fylla

Alldelses nyss satte jag mig på tåget som ska ta mig hem till Linkan

 * tre timmar i ett litet tåg som mer liknar ett skruttigt leksakståg som morfar lekte med när han var liten än vad namnet på tåget ger sken av "KustPILEN".
* tre timmar då man blir lurad på en skön vilostund då hela vägen är fylld av obevakade vägar som korsar spåret så varningstjut ljuder högt var tionde minut.
* tre timmar av att var 20:minut höra en en härlig ötstgötska knastra i högtalarna
* tre timmar omväg
* tre timmar av lite "vila på tåg dregel" från munnen


allt är sig likt
FÖRUTOM
 att jag nyss fick reda på att det är oktoberfest på Kustpilen
det bjuds på bullar och festis





STORT!

Smart drag av Kustpilen.....kompensera allt som är B med tågresan genom att läska resenärerna med gottigheter.




Kommentarer
Postat av: det du!

Välkommen hem babe, see ya at ågatan:)

2010-10-28 @ 20:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0