ute på djupt vatten? de kan vara nyttigt!

just nu verkar inte ett enda ord jag säger stämma överrens med vad jag egentligen tycker
orden får andra innerbörder när de uttalas
orden förvrängs
orden överdrivs
orden bagatelliseras
orden försvinner

orden och jag är inte på samma plan
ord verkar överflödiga men ändå mer nödvändiga än någonsin
var är mina ord, bara mina?
jag har inte ord, jag känner inget
jag har ord, jag känner allt
allt på samma gång

men så är livet ibland
morgondagen kan vara glasklar

eller det kommer den iof nog inte vara i vilket fall som helst då en bakfylla kommer att slå i mot en med buller och bång
så morgondagen kommer nog vara en tät dimma oavsett om jag hittar de rätta orden eller ej

men så är oxå livet ibland

snart ska jag möta upp den bästa och då behövs inga ord, varken skrivna eller sagda,bara min närvaro. Eller de blir nog sura miner om jag inte har med alkoholen så jag ändrar mig och säger att det räcker med min närvaro och min systemetpåse









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0