har vi bredband nu?

Denna dag togs två oskulder,
detta på grund av två nissar från tele2
missförstå mig inte, jag menar inte MED tele2nissarna utan PÅ GRUND UTAV tele2nissarna

1.
Pluggade på skolans bibliotek för första gången.
2.
Började plugga innan klockan slog 09.00.

Dessa två händelser har alltså aldrig hänt förut. Så idag hände något stort. Inte för att jag nu med facit i hand tyckte att det var så mycket att hänga i julgran men ändå.  
jag var på biblioteket klockan 08.59 som tvättäkta student, det är det som räknas.

Så tack till tele2nissarna som bestämde sig för att komma och borra, skruva, stånka och stoja i vår lägenhet klockan 9.00 en torsdag morgon. Detta gjorde att jag var tvungen att fly lägenheten, fly mot biblioteket och alla dess böcker.

Denna dag gjordes även två konstaterande,
detta pga ett alldeles för tidigt besök på biblioteket

1.
Även fast du är där tidigt får du slåss om att få en plats, har du fått en plats - FÖR GUDS SKULL LÄMNA DEN INTE! (bye bye till toabesök, matpaus, facebookande osv)
2.
Du blir trött av att se den boken du har framför dig, tänk dig då hur trött du blir när du är omringad av 5 miljoner böcker (ca, har ej räknat, men ser ut som minst det i allafall)

Denna dag gav då ett resultat

Borta inte bra(slåss om plats, du blir trött) hemma bäst (sitt var du vill, gå iväg när du vill, gör vad du vill)

Typiskt att jag måste till biblioteket imorn ändå, för att läsa en bok jag inte har. Nu när jag hade kommit fram till ett resultat och allt så kan jag ändå inte leva efter det. Typiskt.

Ang, rubriken så är svaret, tyvärr, vet ej.
Hängde inte alls med på vad de sysslade med.
Tiden får utvisa vad svaret på det blir.
Huvudpoängen idag är ändå de två premiärer som har gått av stapeln, bibblan, kl 9.

/M








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0