träligt vs gött

hmmm....klockan slår precis 00.00 o ja har precis kommit hem efter en häng i gäng kväll hemma hos Frida o David.
Iaf, detta leder till att morgondagen för med sig en god och en dålig nyhet.
Den goda nyheten är att de e Söndag o jag kommer att må prima, d.v.s inte vara bakis o trött som få. Jag får äran att jävlas med bakispolarna som ringer o är helt förstörda.
GÖTT.
O sen har vi den dåliga nyheten, den som är anledningen till att de är festfritt hela helgen. Jo, att imorgon MÅSTE jag ta tag i det faktumet att jag har en hemtenta att skriva. Imorgon är dagen DET. Dagen då allt ska lossna o jag ska bli sådär löjligt klyftig o skriva så pennan glöder på tentan jagännu inte börjat skriva på. 
TRÄLIGT

När man slår ihop dessa nyheter så kan jag konstatera att träligt vinner med 2-1, för hur jävla kul kommer morgondagen bli egentligen?  

TRÄLIGT =
1 p - inställd fest
1p - isolerad med hemtenta

GÖTT =
1p - ej bakis.

Alltså 2-1 till TRÄLIGT

Så vad blir dagens värt att tänka på?
Uppskatta bakisdagar mer, de kan resultera i att du är berättigad till att slippa ngt ännu tråkigare.

00.22 nu....upp om 7h eller iaf 8h. Kanske 9h, man måste ju ha så många bestick i lådan som möjligt när man sätter igång med pluggandet, sova ska tydligen öka bestickmöjligheten.
Så vi säger 9h.

Tack o hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0