Onepiece love

Idag gjorde min tatuering en oväntad insats.....
Tog en morgonpromenad imorse och tänkte att jag betar av systemet på vägen hem.
stoppade lösa pengar i fickan och traskade iväg
exakt 09.30 stod jag utanför systemet
ingen vidare bedrift i och med att de tydligen inte öppnade förrän 10.00
faan, aja, bara sitta och vänta
10.00 rusade jag och alkisarna in - jag plockade åt mig det jag skulle ha och ställde mig i kassan
SEN, kommer man på det mest olämpliga - helvete har ju inte legg med mig!
faan faan faan
Kollar på damen i kassan och kan på långa vägar se att hon inte kommer att låta mina stolta 25 år få gå obemärkt genom kassan.
Jag försökte förkara hur det låg till men hon var svårflörtad.
Har du inget annat kort som kan styrka din ålder? Bankkort? Studentkort?
ehhh, nej! Jag tar väl inte ut saker ur plånboken för att istället ha hela min kortsamling löst i fickan? Isf hade jag ju lika gärna kunnat ta med hela plånboken, daaa!
Men sen fick jag en snilleblixt....min tatuering!

 

Och dra på drissor och annat skit, det gick!
Som hon sa - ja,  inte tatuerar man in olika födelseår för att få gå på systemet tidigare än tillåtet!
Nej, det gör man inte. Eller inte jag iaf. Men, kanske skulle ha tänkt på det när jag var yngre iof. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0