lördagsledighet

Bättre bakisplagg finns inte.....overallen, eller onepiece om vi ska vara vuxna och coola vilket jag självklart ska va.
tillåt mig att presentera den mörkblå varianten:



detta vart ju lite av ett "dagens oufit"inlägg
premiär faktiskt
dock kan jag på rak arm säga att det kommer att vara det sista "dagens oufit" inlägget
för ärligt, hur kul va de?
Inte så man skrattar ihjäl sig direkt.

Ska snart studdsa ur outfiten för det väntas kram och myskalas med lillgrabben, måste ju föregå med gott exempel när han kommer. Hur skulle de se ut om vi satt och joddla i likadana dräkter? 
Nää, någon måtta får de va.
På tal om måtta så ska det inte vara någon måtta på något ikväll.
All in på Ågatan.
Men innan det kör vi fördrinkar och grannplågeri hos mig.
join the crowed


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0