nooooooo

ASSÅ VAD FAAN!
jag som hade gjort värsta listan och allt....planerat, tänkt till, gett mig faan och peppat
och så ringer telefonen och ett
"Kan du jobba mellan 12 och 21?"
surras ut genom telefonlinjen
tillbaka surras det
ehhh...ja, det kan jag.
Backa ett steg där, vadå "ja det kan jag" Det kan jag ju inte alls...jag har ju min lista! The list lixom!
Min "akutplugga detta NU annars är du körd" lista!



Inget strykande kan göras från listan vid skrivande stund.....troligvis (absolut inte) kommer det inte strykas något efter skrivande stund heller för jag är för trött för att sätta igång med detta nu ju!
Och mitterminsamtalet ska genomföras 09.00 imorgon.
Inte bra Maria....bakläxa på det.
Inte för att jag kommer att ha tid att göra den heller för den delen.
Fullspäckade veckor framöver med resor hit och dit och besök här och var.
Min fråga är då om det skulle vara möjligt att klämma in en extra dag under kommande tre veckor?
8 dagars veckor?
Capisch?
Jag håller tummarna att min önskan bifalles.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0