Påskafton

vart man än vände sig igår så stod samma givna sak skrivet i luften:
"Idag är det Rosé på Storans uteservering som gäller"
så det var egentligen inget att spara på....klockan tre satt vi där och skåla i solskenet
när vi var nöjda med det kom nästa budskap som en blixt från klar himmel
" Häng vid Scandicstranden"
o inte heller det var något att diskutera, inom kort satt vi vid stångån med hämtmat i knät och njöt av fulla drag

Fasen....fattar ni vad detta innebär?
Detta är ju sommaraktiviteter på hög nivå!
Nu väntar jag bara på att 2011:s nomineringar till den stora sommarplågan tillkännages sen är alla "snart kommer sommaren check" checkade.
O det är ändå bara april.....

Hur som helst så har jag idag, konstigt nog, sett gårdagens budskap skrivet vart jag än går igen.....kanske inte med en lika konkret platsangivelse som igår men vin, utehäng och vänners goda sällskap fanns helt klart med. Så vi kör på det.
Jag såg även en lite skymt av en apa...(kan ha vart Clajjan, han är tydligen i Linköping över helgen, men apa som apa)
iaf, det kan ju bara tolkas på ett sätt;


let´s go bananas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0