tycka synd om mig inlägg

ah, va faan
detta var inte med i min späckade veckoplanering
hals som sandpapper, näsa som varken slutar rinna eller nysa och allmänt hängigt/likgiltigt tillstånd
jag tror det kallas något så töntigt som förkylning
trams
men jag tror på underverk tills imorn så jag räknar med att detta är ett "en och en halv dagstillstånd" som betyder att jag mår som en gud imorn, eller åtminstonde som en vanlig arbetare
för som sagt, detta har jag absolut inte tid med

på tal om att inte ha tid så var jag nere på apoteket och köpte panodil
framför mig i kassan stod det en dam som troligen inte hade några större studieskulder, antagligen inga alls
jag är för seg för att rabbla hela historien men huvudtemat var FAAN och huvudpersonerna var trög dam,  frustrerad, trött Maria i tidsbrist samt en expedit med en för alldeles för hög tålamodströskel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0