Friday I´m in love

Det var verkligen längesedan man kunde påstå att en after work faktiskt var "en efter jobbet öl"
För inte har man haft en hård arbetsvecka bakom sig när man ramlat in för en after work på den senaste tiden inte.
Men idag, då var det faan after work på riktigt,
en tung men spännnade praktikvecka avslutades och ett glas vin satte fint efter det, trött blev jag oxå
sedan bio
"Hur många lingon finns det i världen"

En förbannat fin film.
 blev jag lite kär i Sverrir Gudnason tror jag

Jag förbannades bara av de ungjävlar som förstörde många fina stunder i filmen genom att gapflabba varje gång en mongoloid visades på skärmen.
Det blev ju ganska ofta i och med att filmen handlar om ett gäng förståndshandikappade.
Jag kände mig plötsligt gammal, sitta schyssa åt småflickor som stör en på bion.

Kom ihåg när man själv var "liten", det bästa vi visste vara att störa och stoja i biosalongen....favoriten, att ha med en liten sprayflaska med vatten.
Sedan satt vi och låtsasnyste samtidigt som vi pumpade ut vatten ur sprayflaskan på personerna framför oss. Blandade upp jävelskaperna gjorde vi genom att emellanåt starta popcornkrig.
Lagom roligt, supermoget.
Då var det kärringar som snäste och schyssade åt en.
Idag var alltså jag kärringen.

Igår en bitch och idag en kärring....imorn får jag nog se till att vara mig själv igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0