söndagsågren

jag väljer att vila i den trygga klyschans vagga - det var alkoholen som talade, inte jag.
men jag ber om ursäkt å alkoholens vägnar
men de reder sig sa kocken och sket i såsen
ny dag,ny vecka - imorgon.

Praktik: 7.30-15.30
Första dagen på nytt extrajobb: 16.00-21.00
feijnt döhh, som vi östgötar skulle ha uttryckt det!

nu ska jag bara återhämta mig från kackelmötet med brudarna tidigare idag
I några timmar satt fem bakisbrudar och pratade i mun på varandra, slängde den ena spydiga kommentaren efter den andra och garvade så det krampade i magen
bättre sätt att glömma bort baksmällan finns inte
dessvärre så glömmer inte baksmällan bort dig
 när du kommer hem gör den sig påmind igen och då med buller bång, NO MERCY
så med det sagt, jag kommer befinna mig i soffan resten av eftermiddagen/kvällen, tycka lite synd om mig själv, antagligen slumra till samt zappa vilt mellan tv-kanalerna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0