Underbara lördag.

Det är lördagnatt mina vänner och vi har bara varit hemma och chillat.
Så välbehövligt, så trevligt.
Kom precis innanför dörren och fick syn på termometern, den visade stolta 11,3 C. Hur underbart är inte det?
Det är obeskrivligt underbart!
Morgondagen ska vigas åt plugg, buhu kan man ju tänka, MEN, det konstiga är att det inte känns så förjävla jobbigt.
Inte det minsta buhu faktiskt.
Imorgon ska jag ,eller jag kommer att, bli klar med praktikplanen.
Det är ju bara underbart det oxå!

Funderar på att antingen slänga in handduken och stupa i säng eller dra på mig huvtröjan och leva mig in i dansens underbara värld.
Detta är fullkomligt asagrymt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0