Onsdagen som inte gick/går enligt planen

jag vill
röja på Cupolen till Hoffmaestros härliga toner, imorgon
gå på tatueringsmässan i Norrköping nästa helg
inte vara pollenallergiker
ta en bil till jobbet och hämta de papper som jag verkligen behöver precis just nu
åka bräda en sista gång innan säsongen är slut nästa vecka
men det går inte

en del saker på grund av omöjlighet andra för att de krockar med andra skojigheter eller dumheter
men det hindrar mig inte från att vilja det så in i helvete

men det finns mycket annat jag vill som går alldeles utmärkt att genomföra
något så simpelt som att lyssna sönder dessa låtar lite mer än vad jag redan gjort....



                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0