detta är......

.........helt fantastiskt
vaknade imorse och kände att bakisheten ännu inte hade infunnit sig
men man vet bättre än att börja jubla, för den kommer tids nog, var så säker
och med tanke på gårdagen så fanns det ingen anledning att tro att denna dag skulle vara ett undantag
vi trängde ihop oss allesammans ute på Saras balkong (???, hur?.....sjukt genomtänkt logistik bakom det)
vi njöt av kvällssolen, skålade och vandrade tillsammans in i kvällens dimma


tillbaka till det fantastiska med dagens bakfylla

den hållt sig jävligt lugn!
vill mig påstå att jag har mått hyvens hela dagen
ett försök till att bryta ner mig gjorde den på eftermiddagskvisten
men jag manövrade det hela med något så drastiskt som ett svandyk (ograciöst hopp) i sjön....
det var inte det minsta skönt


  

Har hängt på landet hela dagen....Sofie har gjort tappra försök till att plugga och jag har läst tusen tidningar,  slängt ett getöga på min kursbok samt skrivet en "akutplugga detta nu" lista som ska genomföras imorgon.



OCH, som sagt, så har jag även badat......personligt rekord med hästlängder, 24 april!
Inte så illa, lysande och briljant snarare.
Vilken dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0