Söndag någon gång i april

Okej, jag har precis lyckats med att koppla in stereon....sladdar hit och dit, röda och svarta, plus och minus, alla möjliga ingångar.
Vad vill man ha sagt med detta förutom skrytandet med att man skulle påstå att man är teknisk och att jag höll på att spy på dagens träning?
Jo, NU DU GRANNEN.....nu är jag återigen med i musikkriget.
Kriget om vilken musik resten av huset ska tvingas lyssna på.
I en vecka har jag nu stått ut med att bara få höra din.....antagligen har du haft en dans på rosor den senaste tiden när jag inte varit här men nu är det slut med det för nu är jag tillbaka och fighten är ett faktum.
Bring it on....jag höjer!
Men till skillnad från dig så höjer jag med stil, dessutom är övriga grannar på min sida då jag snällt förklarar att det är du som står för det eländiga oväsendet här i huset medan jag bara skapar harmoni med mina ljud.
de håller alltid med, typ, och godtar det som förklaring bara jag ler lite extra
så egentligen, bring it inte on, lägg ner istället, det är ingen idé

Nu lyssnar vi på denna och känn, känn hur diggarrörelserna bara sprätter inom dig - det går bara inte att sitta still.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0