pikhit

Idag firades min 25-årsdag, för andra gången av mamma med sambo.
jag fick många fina saker
samt en stor fet pik
för att förklara hur den stora feta piken kunde äga rum behövs lite bakgrundsfakta
jag hade bett om att få kedjan till cykeln smörjd så de hade haft den hemma hos síg ett par dagar
iaf, dagen till ära skulle de ha med sig min efterlängtade cykel
De hade med sig den, var så säkra!
In genom ytterdörren rullades min nya cykel,
utrustad med bland annat en KANINTUTA, en BACKSPEGEL och en HJÄLM hängandes runt styret.

Jag bara WHAT the faan?
Till svar fick jag:
Ja, vi har kommit underfull med att detta är det minsta vi kan göra för att försöka undvika att du och dina vänner åker på arslet när ni cyklar på fyllan. Bra va?
Kyss mig i arslet istället, så farligt är de inte
Jo.
Fast nae!
Ehh, jo.
Ni e ju störda!
Vi vet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0