Fredag - 19 augusti

Jag och Jennie dejtade i förmiddags.
Vi tyckte att en morgonpowerwalk kunde sitta fint.
Kan ju konstatera att vi inte kan konsten att gå snabbt, eller gå överhuvudtaget samtidigt som vi pratar.
Och vi vet ju alla att vi kan konsten att inte hålla käft.
Powerwalken blev alltså powertalk med inslag av slowwalk.

2 timmar och 15 minuter senare var vi hemma.....efter en sträcka som brukar ta en sådär 45 min.
Så den nya morgonrundan heter numera powertalken runt ån.
Undra hur mycket kcal man gör av på den?


Nu ska jag sätta mig och köra sista racet på sommarplugget. Snart kan marknadsföringsböckerna läggas på hyllan och soc. böckerna tas fram.
Vet inte om det där lät som en jätttebra deal heller direkt.
Men men.
Skolan börjar om en och halv vecka vare sig man vill eller ej.
Och nu börjar intensiva veckan för att hinna träffa så många som möjligt innan man flyttar ner igen.

Först ut igår var Erika och Simon....det är alltid en bra deal. Och igår drog även stadsfestivalen igång....det firade vi med en myskväll med massa tjatter. Ölande och annat börjar vi med ikväll istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0